Google AdWords

Teie reklaame näidatakse neile, kellel on probleem ja kes otsivad lahendusi

Kolm põhjust, miks kasutada Google AdWordsi:

  1. Teie reklaame näidatakse neile, kellel on probleem ja kes otsivad lahendusi.
  2. Reklaamikulud on kogu aeg kontrolli all.
  3. Te maksate mitte reklaami näitamise, vaid sellele klikkimise eest.

Kolm põhjust, miks paljudel Google AdWordsi kasutamine ei anna soovitud efekti:

  1. Puuduvad teadmised ja oskused Google AdWordsi efektiivseks kasutamiseks.
  2. Ei valita asjakohaseid märksõnu, ei grupeerita neid reklaamigruppidesse, ei koostata sobivaid reklaamtekste ja ei kasutata relevantseid maabumislehti.
  3. Igapäevaselt ei jälgita AdWordsi reklaamide toimimist ja reklaame ei optimeerita.

Google Adwordsi kampaania koostamine ja haldamine

Kampaania loomine sisaldab:

  • Toodete/teenuste analüüsi ja jagamist reklaamgruppidesse
  • Reklaamgruppidele märksõnade väljatöötamist
  • Igale reklaamgrupile kahe erineva reklaamteksti loomist
  • Vajadusel igale reklaamgrupile erineva kampaanialehe loomist
  • Tagasiside ja tänulehtede loomist
  • Lühiõpetust kampaania haldamiseks
Kampaania haldamine sisaldab:

  • Kampaania toimimise igapäevast analüüsimist
  • Reklaamtekstide testimist ja muutmist
  • Kampaanialehtede testimist ja muutmist

Küsige pakkumist või nõu